Öppet husÖppet hus

Datum och tid
January 22, 2020 5:00 PM
Brunekullevägen 2

Varmt välkomna med hela familjen till Öppet hus. Denna kväll är till för dig och din familj att få lära känna oss på Thoren Framtid och vår verksamhet.

Passar inte datumet så är du alltid välkomna att boka in ett eget skolbesök. Hör av dig till skolans rektor eller annan kontaktperson. Vi finns här för dig och din familj och erbjuder en trygg och välkomnade skola med stort kunskapsfokus, kom och hälsa på oss så berättar vi mer!

Varma hälsningar,
Thoren Framtid – Den nya grundskolan

Ps! Kom ihåg att anmälan till vår kö är öppen. Anmäl in ditt barn i vårt kösystem redan idag så ni får ett bra ködatum, anmälan hittar ni här på hemsidan (klicka på den stad ni bor i). En anmälan per barn gäller och vi tillämpar syskonförtur.

Vi ses på Thoren Framtid!

Ta med din familj och lär känna oss bättre! Under dagen får ni träffa vår engagerade personal, kika in i våra lokaler och uppleva hur vi skapar ett inspirerande lärande för våra elever.

Program:
  • Lär känna vår pedagogiska modell, värderingar och målsättningar.
  • Rundvisning i våra lokaler.
  • Träffa lärare och ställ era frågor.
  • Ta del av presentationer.

Vi ser fram emot att träffa dig och din familj. Hoppas att vi ses!

Med vänliga hälsningar,
Thoren Framtid