Succé för första digitala öppna huset

Dekorativt element
När det inte längre är möjligt med stora folksamlingar tänker Thoren Framtid nytt. Och nu i veckan var det TF Älmhults tur att ha sitt första digitala öppna hus.

Det blev succé på skolan i Älmhult, första digitala eventet och många besökare som tittade. Det första öppna huset som  livesändes präglades av god stämning och värdskap. Elever och lärare svarade på frågor, vår nya rektor Malin blev intervjuad och verksamhetschef Victoria Svensson var på besök på skolan och fanns med i studion.

Julia Hansson avslutade med att berätta lite kort som värd att detta har varit jättekul och spännande med att genomföra öppna huset digitalt och att hon verkligen är imponerad över vilka duktiga elever och lärare som är här på skolan.

Missade du detta öppna hus kan du se det i efterhand på vår facebook sida: https://www.facebook.com/thorenframtidalmhult/
.

Dekorativt element